Just nu hĂ„ller jag pĂ„ att försöka ladda upp en cover.. Det gĂ„r inte braaa, jag försöker redigera sĂ„ det blir bra men det hackar fett mycket sĂ„ jag fĂ„r vĂ€ll fixa pĂ„ min iPad och det Ă€r bara heelt ugh. Min telefon Ă€r helt skörd sĂ„ det gĂ„r inte sĂ„ bra. Men jag kommer att lĂ€gga upp en cover det Ă€r förfrĂ„gat sĂ„ jag ska göra det!!
KAN VI GÖRA DET
KLART VI KAN!!
Om jag har berĂ€knat rĂ€tt (mattesnille wannabe) sĂ„ kommer den upp om typ 30-45 minuter sĂ„ det Ă€r bara att vĂ€nta :] 
Snart Àr det klart hoppas jag, jag vill vara nöjd med videon jag lÀgger upp:)

OMG jag sĂ„g vĂ€rldens bĂ€sta film igĂ„r det heter stand me up och handlar om fyra killar i 12-13 Ă„rs Ă„ldern som ska ut och hitta en död kropp, probably thea best movie!! Älskar den och rekommenderar den till dig som gillar komendi, Ă€ventyr och drama. BĂ€sta filmen! Vi hörs senare, bokstavligen:) 

Kommentera

Publiceras ej