Heej idag har varit en riktig slapp dag! Jag vaknade typ kl 13 och gick upp åt frukost sen gick och la mig och kolla på youtube! Jag är helt sluut. Jag la upp en liten "mini" cover på instagram om ni vill följa mig där så heter jag @mollylindvaalls ni får jätte gärna göra det har bara typ, sist jag kollade iaf 5 följare men det är folk som undollowar hela tiden och sen börjar följa igen så jag har blivit privat men jag accar då. Det år ett riktigt skit väder ute och jag har skit tråkigt men det är samtidigt skönt att bara ligga i sängen och kolla på youtube videos. Oherreguud jag har hittat, troligen världens sötaste kille¡



Hans ögon😍

Vi har flyttat min säng så den står inte på samma ställe som den gjorde i videon där jag gjorde en cover ni får gärna kolla på den på videofyme och där heter jag @mollylindvall 
Inget annat som händer idag så jaa.. Vi hörs senare,

1 kommentarer

Anonym

08 May 2014 18:09

Jag vet hans ögon e helt otroliga!!!♥♥

Kommentera

Publiceras ej